torsdag 12 februari 2009

Morgon

Käkar frukost framför datorn. Det är så tråkigt att käka inne i köket helt själv. Ungarna sover båda två. Evelin är ju hemma och är sjuk och Lovisa är ledig. Till och med Wilma sover i köksfönstret. Bara jag vaken. Sitter här och kör pekfingervalsen. När jag skriver med båda händerna så vet jag ju var alla bokstäverna är. Kollar aldrig på tangentbordet. Men nu när jag har bara ett finger så hittar jag inte direkt. Konstigt, för jag vet ju vart bokstäverna sitter ju.

Nu ska jag käka upp mackan och sen åka till jobbet. Lär väl vara kallt ute idag med antar jag. Älskar mitt garage och jag älskar att pappa har kupévärmaruttag i bilen, som jag lånar, det har inte den blå. Var min blåa bil är har jag faktiskt ingen aning, tror det är i Maggås...

1 kommentar:

Anonym sa...

Blå bil???? Har du haft en blå bil??? Vilke år då????
I
I
I
I
I
I
I
V





Ha ha haaaa,.... det står ju hemma hos mig,... det har jag faktiskt berätta för du ville åka till Maggås för att ta ur dina saker ur bilen och då berättade jag att den redan stod hemma hos mig,.. fråga Lovisa för hon var faktiskt med,.. =)