torsdag 12 februari 2009

Varför gör vi så när vi är så trötta

Jag var så himlans trött när jag kom hem idag. Så jag nästan ville somna efter maten. Men istället för att somna på bytte Lovisa och jag rum. Nu har vi hållit på som idioter i 2,5 timme och vi är totalt slut båda två. Undra hur länge det kommer att dröja innan vi byter igen. Tur att vi är lika när det gäller det där. Bara stackars Evelin som inte kan möblera eller flytta rum. Nu ska jag dricka vatten och sen blir det soffan. Lovisa och jag får göra finjusteringarna i morgon istället. Nu ser det ut som ett bombnedslag i lägenheten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va hurtig ni är!!

Här ligger man i sitt soffhörn & småfiser, ser på tv & blippar på datorn...

PuZZen

muZen

Anonym sa...

Titta gärna in hos mig och tävla om kärlekste och musikresa. Trevlig allahjärtanshelg!