tisdag 10 februari 2009

Pissmens

Har inte så mycket att skriva här känns det som. Fick mens i morse och sa till Linda att jag inte känt det minsta att jag skulle få det. Inte arg och inte irriterad och inte överdrivet trött och inte deppig och inte chipsgalen och inte ont i skallen. Men allt det är har kommit under dagen istället, utom det chipsgalna och det arga. Men istället för det så har jag ont i magen. Jag som aldrig har känt av magen vid mens har nu haft känningar tre månader i rad. Men jag ska inte säga att det gör speciellt ont precis. Det känns bara liksom lite ont. Och jag är glad för det. Har ju lärt mig att det kan göra jäkligt ont med mensvärk. Jag har hellre mitt arga och ledsna och irriterade än att ha ont.

Gud vilket intressant inlägg alltså!


1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Vad jag är glad att jag aldrig mer behöver ha sån skit. Fast när jag tänker efter så städade jag ganska bra då. Viss gjorde jag det?

Haha!