tisdag 3 februari 2009

Jag orkar igen

I helgen var det första gången sen 1 januari som jag kände mig helt frisk. Tänk att den där jäkla grejen skulle sitta i en hel månad. Ändå var det inte influensan sa ju läkaren.

Och idag har jag fixat här hemma. Städat ur badrumshyllan och kastat en massa rengöringsmedel som jag har haft i hyllan som bra-att-ha-ifall-jag-inte-har-råd-att-köpa-nåt-medel. Men nu är dom kastade. Sen har jag även rensat ur skoochjackhyllan i hallen. Lovisa har visst trott att den var ett förråd för saker som hon haft i sitt rum. Och Jessica har haft sin halva garderob i den. Plus att vi har haft en massa sommarskor och vantar och gardiner och mössor och halsdukar och jackor och tröjor och skit. Men nu är det några par skor och två jackor som hänger där.

Det var så skönt att orka fixa det där utan att bli helt slut. Haha, din dumma oinfluensa. Nu är du död i min kropp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du hemma torsdagen den 5/2 alltså i övermorgon??
DÅ kommer jag förbi!!

muZen