måndag 23 februari 2009

Åh, va matt jag blir på elaka människor

Nu har jag fått tag på The phonehouse. Fick prata med en människa som sa åt mig att hon fick lov att ringa till Lasse och höra vad han sa. Jag sa att han inte förstod sig på mobiler eller abonnemang. Hon ville knappt lyssna på mig alls. Hon körde med att det kan vara svårt att se det på en person. Jag sa att det syns att Lasse är speciell, både på hans sätt att klä sig och på hans sätt att vara. Att den otroligt oseriösa försäljaren kunde ha gått 3 meter för att bara höra efter med oss i personalen. Alla vi hade då sagt åt Lasse att det räcker med den mobilen han redan har. Försäljaren hörde till och med hur Ingalill sa åt Lasse att han inte skulle bli lurad. Ändå lurar försäljaren Lasse att han ringer gratis och att han får en mobil helt gratis. Hon sa även att dom på The phonehouse inte diskriminerar folk. Jag sa att det var inte alls det var frågan om, och att det var löjligt av henne att dra upp det. Jag sa att jag själv har en dotter med ett lätt handikapp så jag vet att det kan vara svårt att se på folk och att jag hade haft full förståelse om dom hade lurat på Evelin eller nån av hennes polare en mobil. Men på Lasse så både märks och syns det just nu. Inge illa med det. Jag gillar Lasse som han är och just därför så vill jag inte att han ska bli lurad. Jag vill föresten inte att nån ska bli lurad. Fan, just nu är jag väldigt arg faktiskt. Jag sa även att vi kunde ringa från Ica och låta Lasse stå brevid men det hjälpte inte heller. Dom fick lov att prata med just han. I och för sig är det ju rätt men hur ska dom veta att det är just honom dom pratar med då? Jag kunde ju lika gärna be dom ringa Olle eller pappa. Dom vet ju inte hur Lasse låter...

8 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Sanslöst!

LiNdA sa...

ååh men suck!!

nisse sa...

Idioter. Snacka med Lasse och gå sen till media (om han är med på det)! Dålig reklam vill de inte ha...

Kanelbullen sa...

Pappa sa som Nisse...gå till pressen!!!

Malin sa...

Tror knappast att Lasse vill gå till pressen och få känna sig som en idiot som gick på försäljarens ljug. Hade han inte blivit behandlad som en idiot hela sitt liv så kanske han hade velat det...

Anonym sa...

SUCK! Jag tycker så himla synd om Lasse.

LiNdA sa...

Lasse var inne idag
sa att jag och du hade rätt..
så han kommer imorgon när du jobbar.

LiNdA sa...

Näe det tror jag inte..
Daniel frågade hur det hade gått, då sa Lasse att du skulle ringa och att du inte jobbade fören imorgon.