onsdag 25 februari 2009

Lasse och mobilen

Ringde föresten The Phonehouse igår igen. Fick nu prata med en kille. Lika otrevlig han också. Lasse var inne i affären samtidigt så killen fick höra honom när han sa sitt personnummer. Det stod på datorn om mig "Den mycket upprörda och otrevliga icadamen". Kul va?! Men jag var inte otrevlig, jag var bara jävligt förbannad. Men det går inte att göra nåt. Ska ringa telia idag och försöka få dom att göra så Lasse bara behöver betala sitt abonnemang, 69:-, och så telefonen som går på 50:- i månaden. Det blir då bara 129:- och inte som nu när det tickar iväg trots att Lasse har telefonen i skåpet hemma. Trots att allt var gratis. Killen på Phonehouse höjde rösten till mig direkt och sa att jag kunde då inte alls veta hur allt gått till och att jag inte ens var någon anhörig till Lasse. Jag sa då lugnt och stilla att vi på ica var som anhörig till honom. Men han bara gormade på. Fy fan säger jag och jag hoppas att det stämmer som Nisse säger om karma.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Skitstövlar!