tisdag 3 februari 2009

Här släpper jag inte in någon

Fick föresten veta i helgen varför det aldrig är nån hit och hälsar på. Jag säger att folk inte får komma in när dom kommer hit. Och så gör jag det klassiska; Jag låtsas inte se att jag får sms förens efter 3 timmar. Lite kul att folk som inte ens varit hit eller ens skickat nåt jag-vill-hälsa-på-dig-sms visste hur det var. Så nu vet jag vad jag har för rykte på byn iallafall Haha!

Det var ju rätt bra att jag fick veta. Jag trodde det var för att folk helt enkelt tar förgivet att det är jag som ska komma eller för att folk helt enkelt inte vill umgås med mig Haha!

3 kommentarer:

LiNdA sa...

hahaha..
i know :o)
fast jag träffar ju på så rätt att ni är på väg någonstans oftast när jag hör av mig..

LiNdA sa...

FAst jag brukar iaf vara till dig.. med väldigt ojämna mellanrum :o)

Anonym sa...

haha...jaha det är så det ligger till...men jag har väl bara skickat nåt sms för ganska länge sen..../ maria s....