söndag 8 februari 2009

Är det fullmåne tro?

I dag blir jag garanterat trött. Lovisa kom hem vid 00 ungefär och sen kunde jag inte somna direkt. Somnade runt 01 kanske och då hade jag fönstret öppet lite. Och självklart så fick det lov att skrattas och fnissas och låta från nån balkong. Dom förde verkligen inte alls speciellt liv och jag hade bara vänt på mig i vanliga fall och sovit vidare men vete fan var det var för natt för jag kunde inte somna om. Ändå stängde jag fönstret och då hördes dom glada människorna inte alls. Men jag somnade äntligen tillslut. För att vakna vid klockan 6. Försökte somna om men det var omöjligt. Så jag tog med Wilma på en kisstur i snöyran. Vilket hon uppskattade innan hon kissade. När hon kissat ville hon in direkt. Jag försökte få henne att gå en vända men det var omöjligt. Så jag gick in och la mig igen och började somna in. Då började Wilma smaska som en tok. Hon hade stulit en bit kyckling från en tallrik på bänken och fick lov att ta in den i mitt rum. Så då gick jag upp.

Och nu är jag riktigt trött...

Inga kommentarer: