fredag 27 februari 2009

Dagen

Dagen på jobbet började helt okej. Men den var inte så rolig mitt på dan. Jag vet inte, jag är nog trött och irriterad tror jag. Lunchen blev iallafall hur bra som helst och slutade med att både Linda och jag var högröda i ansiktet efter ett hysteriskt skrattanfall. Men det var roligt att fundera hur livet skulle vara om man hade två plasthänder. Eftermiddagen på jobbet blev sen bra med många roliga kunder. Skulle komma ihåg så mycket som jag skulle skriva om men jag är helt tom i skallen. Så himlans trött. Fast kom på nu att det har varit in många skidåkare. Jag var bort med korgarna och mötte två stycken i gången mellan kassorna. Jag förstår inte varför skidåkare måste ha såna spända brallor. Det är svårt att inte kolla när man ser ett stort paket i ett par ljusblå skidbyxor. Sen råkade jag även kolla på grabben efter som hade röda men dock ett mindre paket. Bara det att han såg att jag kollade så när jag höjde blicken så log han. Det var inte speciellt kul. Jag tittade ju inte medvetet...bara lite kanske. Och allt det här hände på inte ens två sekunder tror jag.

Sen har vi försökt hela jävla kvällen att få in film på Evelins nya mp3 men det går fan inte. Helt sjukt att man köper en dyr pryl och så funkar det inte. Vet inte om det inte funkar bara för att hon har Vista. Men den är ju ny?!

3 kommentarer:

LiNdA sa...

den där lunchen ja..
att något så löjligt kan vara så roligt, haha
de skidåkarna.. de var fransmän, tror ja.. lät bläblä blala när de prata iaf :o)

och linus fick inte heller in film på sin..

LiNdA sa...

det skulle konverteras?? eller nå liknande..läggas in nå program hit å dit å köra skiva osv
jag fattar ingenting..
morfar skulle fixa imorgon :o)

Anonym sa...

Du får börja se på friidrotten... där skumpar de en hel del. Haha