lördag 28 februari 2009

Hallå ni som är anonyma.

Nu börjar det bli lite för många anonyma kommentarer igen tycker jag. Jag fick ju skrivet "All heder" av nån för jag ringde om Lasses telefon. Och vem var det tro? Och sen var det ju nån som tyckte så synd om Lasse också. Skriv dit nåt iallafall och ni kan använda det varje gång ni skriver nåt. Då vet jag iallafall vem som skriver, finns ju en som heter "min pappa handlar på ica". Visserligen vet jag vem det är men ingen annan vet ju vem det är. Förut föreslog jag Greta och fick då Greta1 och Greta2. Dom har nog försvunnit nu. Men det går ju att heta "min pappa handlar på Willys" eller "Jag som har en röd cykel" eller kanske bara ett förnamn.

Men snälla ni skriv nånting iallafall, det blir precis lika anonymt. Fast lättare för mig att hålla reda på...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske är Sniiiikaaaaarn', som letat upp dig. Eller vad tror du, Lovisa? Haha!

LiNdA sa...

ja inte nog med att han prata med mig.. han krama om mig, och sen var jag även hem till dem igår.. gaah!!
fast kan fan inte vara magsjuka!?!
vilar de förbannelse över huset?? eller sprider jag den?? hahaha

LiNdA sa...

hahahahahaha...
de där jävla plasthänderna.. helt galet.. men jag hade helt klart velat haft ståltråd i mina, för kunna ställa in fingrarna.
tror ni på jobbet är så vana med mig, så ni klarar er..
Eeh, kom just på att Eli vart dålig, Du vart dålig..
hmmmmmmmm... :oS