lördag 14 februari 2009

Dagen så här långt



Vaknade 05.20 i morse och kunde inte somna om, så jag läste istället. Klockan 9 så kom Monica och Veronica och hämtade mig och ungarna. Evelin släppte vi av vid busstationen för hon och Jessica skulle till Mora och vara kattvakt åt Nalle. Vi andra fortsatte till Kupolen, Borlänge. Där har vi nu haft en jättetrevlig dag. Flickorna gick för sig själva så dom kunde kolla det dom ville och Monica och jag det vi ville. Vi skulle käka på Matpalatset men det var hur mycket folk som helst. Så det blev Mcdonalds istället. Det enda som jag köpte var en tvålflaska som jag inte ska fylla med tvål utan med diskmedel. Svart och endast 10 kronor. Visserligen var den i plast men den duger tills jag hittar en annan. När vi åkte hem så ville ungarna in på Lager 157 i Sågmyra. Och där hittade jag två linnen och tights och så en kjol(!).


Lovisa och Veronica och Monica
Kvinnan bakom Veronica spritade händerna på sina barn och man innan dom fick käka.

Mina ungar fick sina Alla hjärtansdagsnallar i morse. Dom har nog alltid fått nallar. Flickorna är ju mina hjärtan. Jag har fått två hjärtsms. En från min söta mamma och så en från min söta Hampus! Själv har jag inte skickat nåt alls. I år får andra göra det, lite trött på att det oftast alltid är jag som ska skicka först.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Puss!

LiNdA sa...

har du köpt en kjol?!?!

låter som ni haft en bra dag iaf..
å jag har inte köpt något alls till mina barn..
vad kass jag är!!
men vi haft en trevlig skotertur ist :o)