måndag 9 februari 2009

Måndag

Nu har jag äntligen varit hos Helena och fikat. Efter flera veckor så fick vi äntligen till en tid som passade oss båda och inget annat kom emellan. Det var flera veckor sen som vi träffades ordentligt. Jag kom bort till Helena runt 8 och vi pratade och pratade och pratade och helt plötsligt var klockan nästan 13. Vi hade mycket att gå igenom som har hänt dom här veckorna. Så skönt att få prata av sig om vissa grejer och så skönt att få höra hur vissa saker ligger till.

Sen jag har även skjutsat Linus till sin Bollnäsbuss. Jag tycker att det ska bli skönt med sportlov snart. Känner att jag vill ha Linus hemma lite nu faktiskt. Lovisa skjutsade jag till skolan i samma veva som jag ändå skulle till Helena. Eller jag åkte till Helena istället för hem när jag ändå skjutsade Lovisa till skolan. Så heter det nog.

I eftermiddag så ska jag till Mora och röntga skallen igen. Eller det blev ju inget förra gången, så det är därför jag ska dit igen. Men nu blir det skiktröntgen och inte nån hemsk magnetröntgen. Så nu fixar jag det!

Solen skiner och jag skulle väl ha varit ute och gått en sväng men nä...jag ska diska istället haha!

Inga kommentarer: