söndag 1 februari 2009

Lindas 30årsfest

Linda trodde att vi skulle ut och käka pizza och kebab men vi hade fixat tacos. Sen sjöng vi och sjöng och sjöng och sjöng. Min hals är inte som den borde idag men jag är inte så hes som jag trodde jag skulle vara. Känns som att det är massor av småsår i halsen. Men gud va kul det var! Vi måste ha en Singstarkväll hos Linda snart igen.


Caroline och Eli

Jennet & the Kennet


Jörgen och Maria och Jennet och Kennet






Sen gick vi ut på Bykrogen. Där var det tyvärr inte alls lika kul. Men vi hittade Rita där iallafall.

Linda och Carro och Rita och Kennet


Runt 00.15 så smsade jag till Lovisa att jag gick. Var väldigt kissnödig men det gick över innan jag mötte Lovisa...Hahaha!

2 kommentarer:

LiNdA sa...

tur man blir så jävla snygg på kort.. usch..
men klart vi ska ha singstar afton här snart igen
finns låtar kvar som vi inte sjöng sönder :o)

LiNdA sa...

jag känner precis som du gör gällande att vara med på kort.. hemskt ju.