onsdag 11 februari 2009

Urrk


Lovisa kom här om dagen och sa att det nog var stopp i avloppeti handfatet. Nåt jag inte alls trodde eftersom det inte alls var längesen som jag fixade det. Jag skruvade isär lite och såg att det var så gott som rent, så jag sket i den sista delen. Men när jag satte ihop delarna så läckte det som fan. Så jag skruvade loss delen jag fuskat med. Där var allt det här!

Jag gör rent avloppen vårat badrum ofta har jag förstått när jag prat med andra människor. Det går väldigt sällan mer än en månad mellan gångerna. Jag tycker att det är så vidrigt äckligt så det blir nästan roligare ju mera klegg det är. Sist jag gjorde rent avloppet i handfatet var inte alls länge sen. Därför undrar jag vad i hela friden vi har tvättat eftersom det var så mycket äckel. Kanske någon luddig filt eller nån dammig matta. Tvättmaskinsutloppet går ju ner i handfatet.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

usch!!
sånt där slemmigt å äckligt kladd..

Kanelbullen sa...

ser nästan ut som nån du hade kunnat mata och se vad det blir av det. Haha!