söndag 1 juli 2007

Blod och choklad och finsång och trevlig läkare


Lovisa's jeans och bloood


Lovisa dricker choklad på lasarettet i väntan på läkaren


Lovisa's avtvättade svullna knä


Det var så tråkigt i väntan på läkaren så Lovisa och jag sjöng om vad som fanns på hyllan och melodin var "Bäbä vita lamm"
"Blöjor, små, underlägg, stora, tvättlappar, rondskålar
Pat.skjortor, drag, filtar"
När vi kom på att vi sjöng helt seriöst och att vi hade dörren öppen så skrattade vi som fan och hade svårt att sluta Haha!


Resultatet över Lovisa's moppekrasch blev som vanligt kraftig stukning och gipsskena.

"Lovisa har nog en egen hårddisk här på akuten" sa jag till läkaren som blev rätt tyst då sen kollade han på Lovisa och sa:
"Så sa mina föräldrar om mig oxå, men jag sa att det berodde på mina gener och inget annat"

2 kommentarer:

LiNdA sa...

varför blir jag inte förvånad :o)


10 jobbdagar kvar för mig innan jag får semester...
vill ha d NU!!!!

Anonym sa...

Älskade lilla LOVISA, du skulle ju vara försiktig o rädd om dig! Men sånt händer ibland tur att det inte blev värre. Tur att du har en sån rar mamma som alltid finns där för dig o Evisen. Längtar efter er. pussar