fredag 20 juli 2007

Chilinötter och min unge

Evelin och jag gör nåt vi aldrig skulle göra om vi visste att Lovisa skulle komma hem snart. Vi käkar chilinötter! Det är gott som fan och vi har varsin handduk som vi torkar av händer på med jämna mellanrum.

Men...trots att vi vet att det är helt okej och att vi kommer att både städa lägenheten och tvätta kläderna vi har på oss innan Lovisa kommer hem...så har vi dåligt samvete. Så faktiskt så smakar inte chilinötterna riktigt lika gott som dom kunde ha gjort.

Nu börjar jag faktiskt sakna min unge. Det var jättelängesen som hon var borta så här länge. Jag kommer säkert att börja grina när hon kommer hem igen. Det gjorde jag ju när Evelin kom hem från Bollnäs första veckan Haha!

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Hon har ju bara varit borta i två dagar. Tänk när hon ska göra lumpen. Haha. Puss! Vi ses i morgon.