lördag 21 juli 2007

Kiss


Såg att Vickiehickietoria skrev om toalettvanor. På offentliga toaletter. Jag själv är alltid jättekissnödig när jag ska in på såna eftersom jag alltid tror att jag ska kunna hålla mig tills jag kommer hem. Så jag rusar in och så kollar jag om det är nån kissdroppe och så sätter jag mig ner. Oftast hinner jag torka av sitsen men inte alltid. Men jag sitter alltid ner.

En gång när jag och flickorna var i Stockholm och skulle gå till tåget så kom vi på att det nog var bra att vi kissade innan vi satte oss på tåget. Så vi gick in på McDonalds mittemot Centralen. Men när vi kom dit så var det bara jag som kissade ändå. För... jag var den som var kissnödigast så flickorna lät mig gå in först. Toaletten var helt i metall och lyste så fint i silver. Jag tyckte den så jätteäcklig ut och ville inte alls gå på den. Men nöden har ingen lag, som det så fint heter. Så jag tänkte att jag kan ju prova att stå upp.

Så jag ställde mig och så kissade jag. Men...eftersom att jag är så kort och har ett väldigt sprut på mitt kiss, så kom inget kiss alls i toaletten. Allt kom på golvet och efter mina ben! Det blev världens pöl av kiss. Jag gjorde det jag kunde för att torka upp det mesta från mina ben och byxor och så öppnade jag dörren. Då kom det en kille i rullstol åkandes mot toan.

Jag sa då: "Det är ingen idé att du går in. Hela golvet är fullt av kiss. Fattar inte hur nån kan göra så och inte säga till personalen att dom torkar upp det."
"Men vilka äckliga människor det finns, men jag får väl rulla vidare då" sa killen i rullstolen.

Jag sa till flickorna att dom fick lov att gå på en annan toa och sen när jag berättade varför skrattade dom som fan.

Nu sitter jag och kommer alltid att sitta när jag kissar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Efter 3 veckor i London skulle du, precis som jag, också lära dig att stå och kissa! :)

LiNdA sa...

hahahaha

Anonym sa...

He he he, jag har en faster som gjorde ungefär samma sak när hon besökte sin pojkväns föräldrar för första gången, det var bara det att allt kiss kom på badrumsmattan. :)
Jag har inga som helst problem med att sitta på offentliga toaletter.