tisdag 31 juli 2007

En stolt mor

På jobbet idag så har jag inte alls suttit i kassan hela tiden. Några av sommarjobbarna blev nog lite sura men det bryr jag mig inte om faktiskt. Lovisa var med på jobbet oxå. Jag trodde hon skulle stå ut i två timmar eller nåt sånt. Hon jobbade i sex timmar! Sen fick jag höra hur fruktansvärt duktig hon var och att hon var snabb som 17 oxå. Inte en gång fick jag höra det och inte två gånger utan hur många gånger som helst. Så jag är så stolt över henne :)

Sen var en på Evelin's sommarjobb in oxå och sa att hon tyckte så synd om Evelin som fick jobba där nu för det var så lite att göra. Men Evelin tycker att det är helt okej att vara där ändå. Tänk att det är samma unge som var rädd för precis allt förut. Så jag är så stolt över henne oxå :)

Så det är en mycket stolt mamma som skriver här just nu :)

Tänk att jag skulle få dom ungarna i världen som var dom bästa! Mina älskade skitungar!

2 kommentarer:

nisse sa...

Men det är ju du som gjort dom så bäst juuu. :)

Kanelbullen sa...

Och jag fick bäst ungar först och sen fick du lika bra.

Puss!!!