söndag 29 juli 2007

Jobb och ungar och missen

Är tröttare än tröttast. Ronny var in på jobbet och jag frågade honom helt allvarligt om han kunde byta av mig medans jag sov i 20 minuter. Men han ville inte för han kom inte ihåg så mycket. Så jag fick jobba vidare. Och eftersom folk var sjuka så fick jag stänga med Annika. Det var rätt kul att få bossa lite över chefen och tala om vad hon skulle göra Haha!

Lovisa sover hos Karolina, hon åkte dit igår och sov i Karro's mormors hus och i natt ska dom visst sova i tält en gäng brudar. Lovisa är så glad nu för tiden. Tror det här med att byta klass och börja umgås med lite gladare människor har fått henne så glad. Evelin sa nyss att Lovisa blivit så trevlig :)

Evelin håller på att göra en smulpaj just nu, med hallon och jordgubbar. Men eftersom jag inte gillar det så gör hon en sida med bara smulpaj haha! Snällt barn jag har va?!

Wilma står och vrålar vid dörren. Bara hon blir tyst ska jag gå ut en sväng med henne. Ska försöka få henne att förstå att om hon skriker får hon inte gå ut nåt. Men ärligt talat tror jag inte att det funkar haha!

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Jo det funkar nog efter tag, tror jag i alla fall.

Puss