torsdag 5 juli 2007

Mobilutmaning från Matilda

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
"Ja o jag har så ont i skallen" Från Carina

Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
Det gjorde Linda Blomqvist

Vad står det i sms:et under?
Okej :-)

Vem skickade det sms:et?
Evelin

Vilka sms gör dig gladast?
Det är nog sms'en jag får från mina ungar så där helt utan att dom vill nåt speciellt, när dom vill bara ha lite kontakt med sin mamma.

Hur många sms har du i inkorgen?
Ingen aning men det var flera än jag trodde för jag tyckte det var nyss som jag raderade.

Vad står det i ditt 34:e sms?
"Ni stannar inte hos mormor och morfar va?

Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
"Jag vet inte vad som händer och sker" Från Linda som var förvånad över nåt.

Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Det kan jag inte skriva här för det var en hemlig sak som Lovisa skrev till mig. Sorry!

Och i det 3:e?
"Trodde jag med XD haha" Från Lovisa som blev glad att Lollo inte skulle hem direkt

Vad står det i ditt mest privata sms?
Om jag har nåt sånt privat sms så skulle jag inte skriva det här.

Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?
"Malin, ja elskar dej" Från min rara Hampus

Vad har du för mobil?
SonyEricsson K800i

Och jag utmanar Linda och Sofia och Evelin och Lovisa

1 kommentar:

LiNdA sa...

utmaningen gjord :o)