fredag 13 juli 2007

Yra och chips och jobb


Händer inte så mycket just nu på dagarna. I onsdags var Evelin och Jessica(ungarnas lillasyster) och jag på OrsaYran och kollade på folk. Lovisa var med Karolina där. Men det var rätt så tråkigt. Jag har tröttnat på Yrorna. Det är lixom samma hela tiden. Det är nog dax att dom ändrar lite, men jag vet inte riktigt hur man skulle kunna ändra det heller. Men nåt behövs det göras. Så vi drog hem rätt tidigt och käkade godis och brända mandlar eller jag käkade pepparchips.

Sen jag började käka chips igen efter 5 månaders uppehåll så har jag gått ner 1,5 kg på en vecka. Så jag skulle ha käkat dom där månaderna oxå, då hade jag ju varit jättesmal nu Haha! Nu ska jag frossa i chips ett par veckor men sen ska jag bli duktig igen, men sluta helt ska jag inte...tror jag.

Fick sms från Linda för ett tag sen, nu räknar hon oxå ner till sin semster precis som jag gjorde :) Jag har iaf fått schema för min första jobbvecka och det så bara bra ut. Känns helt okej att börja jobba igen om drygt en vecka faktiskt. Känns som att sommaren ändå är slut snart.

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Jg måste "tjynda" mig att köpa chips. Jag har ju bara två veckor till jag ska iväg. Och inga kläder har jag.

nisse sa...

Sådär är det för mig med. Om jag varit jätteonyttig en dag har jag gått ner nästa. Men sen kommer det där jävla bakslaget, då man plötsligt från ingenstans sväller till. Haha! Sånt suger. Det kunde ju sluta vid nedgången liksom. :P
Du har varit så duktig min syster som inte käkat chips på så himla länge!!

LiNdA sa...

kommer nog kännas lite konstigt på måndag då jag inte behöver gå till jobbet.. men d är så skönt!!!