söndag 29 juli 2007

Trött och jobb

Hmm....kollar på mitt inlägg nedanför. Själv har jag lite svårt för hur 17 jag har skrivit det. Känns som ett superrörigt inlägg. Det är nog beviset för hur slut jag var igår kväll. Och nu har jag nyss klivit upp känns det som. Ska käka frukost nu och duscha och sen är det jobb till 20.30 igen. Ska bli så skönt att få börja 13.45 i morgon faktiskt. Och på tisdag får jag sällskap av Lovisa oxå. Hon ska plocka varor. Och Evelin ska jobba i två veckor på raden nu. Men inte på ica utan på dagcenter. Hoppas hon får kul där. Men dom jag vet som är där är rätt roliga faktiskt så det ska säkert funka bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där, det är bra att dina ungar jobbar lite nu när det är sommar.
Jag blir galen på såna som bara går hemma och hänger. Jag har barn som jobbar lite då och då, det är bättre med sammanhängande....

Kanelbullen sa...

Puss, ringer i morgon!