måndag 9 juli 2007

Stiftelseväckning och tippen och promis

Har varit en lugn dag. Wilma väckte mig 6.20 ungefär, då ville hon att jag skulle öppna vädringsluckan så hon fick kolla ut och andas lite frisk luft. Hon kollad ett tag och sen ville hon mysa. Och så somnade vi, men så satte stiftelsegubbarn igång med att klippa gräset runt 8 och då blev vi väckta igen, men sen somnade vi en stund till.

Jag och Linus var upp till tippen med alla Ikea-kartonger och så har vi handlat. Sen gick Helena och jag ut och gick ett par timmar. Det var så skönt att gå och prata lite strunt med henne. Efter det så var det soffan som gällde och nu sitter jag här och kolla runt bland bloggar och nyheter och allt möjligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är hårt att vara bakis när man blir äldre,... ha ha ha haaaa