lördag 7 juli 2007

Redo

Så ja, nu är jag redo för bröllop. Har gjort två halsband nu på kvällen, få se vilket jag väljer. Håret är tonat och det blev väldigt fin färg tycker jag. Luggen är klippt. På benen och under armarna är det rakat. Batterierna till kameran är i laddaren. Har övat på att inte börja skratta oxå. Tina ska visst stå precis framför Carina och Jonas och mig och läsa en dikt i kyrkan. Hon var visst lite rädd att kolla på någon av oss ifall vi skulle se skrattiga ut. Men jag tror inte det är någon risk. Jag är ju så lättrörd så jag kommer säkert att snyfta och snora och elända mig. Måste komma ihåg att ta med mig mascara och kajal i min handväska. Ja, faktiskt har jag börjat använda väska mer och mer. Känner mig riktigt vuxen...eller nä..jag känner mig precis som min mamma. Vilket inte är helt fel!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas bröllopet blir fint. =) Och påminn brudparet att om det regnar så betyder det tur i äktenskapet. =)