tisdag 23 september 2008

Visan

X-barnet sov här i natt, väckte henne runt 7, stack även in skallen till Lovisa och frågade om hon orkade gå i skolan idag. Det gjorde hon. Så jag skjutsade båda två till sina respektive skolor. Jag kom ca 45 minuter för tidigt till jobbet haha!

Men Lovisan orkade inte gå i skolan hela dagen. Hon svällde upp i halsen och M-L tyckte att hon faktiskt skulle åka hem och ta det lugnt. Så jag hämtade henne och skjutsade hem henne. Det är faktiskt rätt så jobbigt det är med hennes konstiga hals. Hon är trötter som 17 och då har hon lite feber till och från. Farbror Micke var in och handlade med sitt jobb idag och han frågade hur det var med Lovisa och så hälsade han så jättemycket till henne. Det värmde, men Micke har alltid varit bra. Kunderna tycker nog att jag är rätt så vimsig i kassan men jag tänker på Visan så gott som hela tiden. Svårt att vara trevlig faktiskt. Jag vill veta NU vad det är för nåt konstigt med hennes hals, det kanske bara är ett segt virus, trots allt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kollat sköldkörteln? eller vad den nu heter.

Trullexa sa...

Diskmaskin har jag men det är ju nån som ska plocka ur och i den också! Kommer du inte snart? ;)

Anonym sa...

japp, nog ganska många som inte gillar det. förutom de som har musiken. ;)