onsdag 10 september 2008

Lite läskigt faktiskt

Oj, här händer det saker medan jag ligger och sover. Fast det tydligen sagts på radio och skrivits om det på nättidningarna så kom det ändå en massa ungar ner till Lillåvallen för att tävla i friidrott och dom kom innan dom gripit människan. Jag hade då inte släppt ut mina ungar utan för dörren och inte hade jag gått ut själv heller. Varför riskera och tänka att det inte skulle hända nåt. Min omtänksamma mamma ringde mig och talade om det före 9 och så ringde min omtänksamma syster. Och nu ska jag ringa till Linus och tala om att vi är hela och oskjutna.

Nu skjuts det här utanför och en massa ungar skriker. Idag låter det lite läskigt. Igår när dom sköt startskott för tävlingar och en massa ungar skrek så brydde jag mig inte det minsta.

2 kommentarer:

Fru Tattoo sa...

Fy vad läskigt, det är som Mattias Flink (han so sköt i Falun) om igen.
Jag har inte raderat något inlägg från dig på min blogg....
Jag raderar bara om det någon gång kommer ett dubbelinlägg

Anonym sa...

bjud snuten på TÅRTAN