fredag 26 september 2008

Dagen idag

Idag har hjärtat varit trötter. Så trött så hon faktiskt inte ens orkade att hennes kompisar kom hit ikväll. Men det är väl för att hon var så överpigg igår. Men hon verkar bättre ändå tycker jag. Gick bra för mig att jobba också, en massa folk och så kändes det bättre i och med att Lovisa var så pigg igår. Linda frågade om jag inte ville följa med ut i helgen. Skulle ha varit jättekul men eftersom det tar psykiskt på mig det här med Lovisen så känner jag att jag inte orkar med att gå ut. Men gulligt av Linda att fråga tycker jag. Lite tråkigt bara att jag inte pallar eftersom jag var så partysugen hela sommaren nästan. Måste ju tacka Linda också för hon hämtade mig hos Olle-på-ok igår när jag lämnade bilen och även tack till Eli för jag fick åka med henne till Ok när jag skulle hämta min bil.

Linus kom hem idag från Bollnäs, och det är ju som det ska eftersom det är fredag. Tänk att jag blir lika varm på hjärtat varje gång som jag ser henne när hon varit borta hela veckan. Eller hela och hela, hon har varit borta 5 dagar. Men det känns så skönt att få hem henne. Undra hur jag kommer att bli när hon flyttar till Falun. Jag kommer väl hänga hos henne jämt haha!

Inga kommentarer: