tisdag 2 september 2008

Idag

Jobbat idag på min lediga dag. Det gick faktiskt bra och tiden gick väldigt snabbt. Men i morgon är jag iallafall ledig. Kenneth ringde till jobbet och talade om att han hade en tid i morgon åt mig om jag var intresserad. Och det är jag, har ont i vänster skuldra igen. Så i morgon blir det en tur till Furudal.

Var till Mora med Lovisan idag. Hon köpte sig en ny höst/vårjacka för pengarna hon tjänade på att inventera. Vi lämnade även in hennes mobil igen för tredje gången. Nu är Lovisa skittrött på den och vill inte se den igen. Förstår henne, hon köpte den i maj. Vår extramobil dog ju för ett tag sen, så nu skulle Lovisa bli utan mobil i tre veckor. Lindas rara bror Magnus, som jobbar på Onoff, erbjöd Lovisa att låna en av honom. Men så kom vi på att Petter och Anette hade en. Så Lovisa lånade den. Får väl se nu hur det blir med mobilen...

Inga kommentarer: