tisdag 9 september 2008

Dagen

Ja, den här dagen har gått så fort. Hade gärna velat ha den längre så jag fått vila lite till. Vi käkade frukost runt 11 och sen så satte jag mig i soffan framför tv'n och spelade ett tvspel och helt plötsligt var klockan 13.30 och jag var lika jäkla trött som i morse. Vi alla var lika trötta faktiskt och alla var vi griniga. Fixade iallafall iordning oss och satte oss i bilen och åkte till Bollnäs. Vi hade tänkt att käka mat innan vi åkte men ingen av oss var hungriga alls. Men naturligtvis så blev vi hungriga efter vägen. Jag och Evelin köpte varsin kebabrulle, hade lätt kunnat dela på en men svårt när man handlar på nytt ställe och inte vet hur stora dom gör rullarna. Lovisa ville ha en pizza. Hon halvsov hela vägen till Edsbyn. Tror hon hade feber då. Men i Edsbyn så verkade nog tabletten som hon tog när vi åkte precis.

I Bollnäs så lämnade vi av Evelin och sen åkte Lovisa och jag till Rusta. Tänk att Evelin inte sagt ett ljud om att det fanns i Bollnäs;"Va, har jag inte sagt det". Hon pratar inte för mycket i onödan den ungen. Sen blev det Dollarstore och sen åkte vi hem. Nu har vi kollat lite på tv och Lovisa ligger i sitt rum och kolla på en film och jag ska strax sova.

Inga kommentarer: