onsdag 3 september 2008

Att det kan göra så ont

Fick tid hos Kenneth i Furudal idag ju så idag har jag blivit knådad. Väldigt knådad i nacken och skallen. Hade några få knutor i ryggen som han knådade bort och sen slet och drog han bor en massa knak. Ett knak blev så högt så jag fick pip i ena örat Haha! Så fick jag ligga ner och han knådade skuldrorna, det gjorde ont men det var iallafall okej. Men sen började han knåda nacken och upp över skallen. Fy fan säger jag. Det gjorde så ont ett tag så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Men då låg jag iallafall ner. Sen fick jag sitta upp och så började han knåda när jag satt. Ett tag så kände jag hur jag försvann liksom. Höll nog på att svimma tror jag. Det gjorde så otroligt ont. När jag var klar så kändes hela axelpartiet mycket lättare. Kenneth berättade även att jag skulle se klarare nu för det låg och tryckte på synnerven på nåt vis tydligen. Kände mig pigg när jag gick till bilen och när jag började köra. Men sen blev jag så fruktansvärt otroligt trött. Trodde ett tag att jag skulle få lov att stanna bilen och sova en stund. Är lika trött nu också men håller på att laga mat men sen ska jag lägga mig i soffan.

Just ja föresten, eftersom anonym tycker att jag ska kolla mitt blodtryck så gjorde jag det. Det var hur bra som helst, 120/70. Har för mig att det var precis lika när jag tog det på FMM för lite mera än 3 år sen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha haa,.... ja fy fan vad trött man blir,... där för går jag inte så ofta när vi får på jobbet för jag orkar fan inte göra ett skit efter massagen,... ha haaa

Anonym sa...

Men vad skönt!! Visst är det jobbigt o gör ont men efteråt lättar det tycker jag. Har själv så jävla ont på hö sida! Men nu när jag tänker efter så gör det så jävla ont... kanske blir bättre av sig själv....eller inte...

O du Olle som får det på jobbet, vilken lyx! Du kan ju gå innan det smärtar
Pussar

LiNdA sa...

å imorgon är det min tur med Kennet..
fast mig gör han mest illa vid höfterna..
å den där där maskinen.. AJ!!!

Anonym sa...

hej svejs pussar