torsdag 18 september 2008

Ingen kvällsmänniska egentligen

Nu är klockan strax 22. Jag har bestämt mig för att försöka lägga mig runt 22 på kvällarna eller tidigare. Problemet är bara att jag då alltid vaknar för tidigt. Vaknar jag runt 3 så är det ju okej för då kan jag vara vaken nån timme och sen somna om. Men tyvärr så vaknar jag mest typ kvar i 4 och då är det omöjligt att somna om, utom precis sista 20 minutrarna innan jag ska upp och då vaknar jag och är skittrött. Men...eftersom jag är en morgonmänniska och inte nån kvällsmänniska så ska jag försöka fixa det här. Jag vet att jag mår som bäst när jag somnar tidigt på kvällarna och vaknar typ halv sex på morgonen. Nu sista åren sen jag haft bredband så har jag vänt totalt på min naturliga rytm. Inte bra inte. Passar inte mig att somna runt tolv, halv ett, ett och vakna sent.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha! fan vad sött! :)
precis det samma med mig på bb, fast jag såg ut som ghandi och inte onkel fester...

Anonym sa...

Hmmm....Orsa säger du.
Jag är riktigt dålig i min geografi, men Orsa låter bekant.

Vad exakt är orsa känt för?
Jag har det på tungan, men det kommer inte fram.