fredag 12 september 2008

Nån krona är den väl värd iallafall va?

Besiktade min bil idag, inte så kul. Skulle inte köra så mycket med den alls tyckte han. Fick dock inte körförbud men ändå. Jag ska till ögon på tisdag. Det funkar väl. Men ska även till Falun på torsdag för Lovisa ska på återbesök då. Bussarna passar väldigt dåligt men men det får väl fixa sig ändå. Åka buss tyckte jag lät väldigt bra först men sen kom jag på att det är ju troligvis bara Lovisa som får åka gratis fast iofs så blir det ju mycket billigare än bil. Jaja, ska åka till Olle på Ok på måndag och höra vad han säger, han kanske har tid att fixa bromsslangarna innan torsdag iallafall. Jag riktigt ser hur mina julklapps-bilskatts-pengar fladdrar iväg. Djup djup suck!

Tror jag frågar som Linda brukar göra; "Är det någon som vill köpa min kropp lite grann?"

2 kommentarer:

Anonym sa...

du får som förälder följa ditt barn gratis så klart.bara visa upp kallelsen och kliv på....nu funderar jag om Lovisa är över 18 och det är några särskilda regler då..ähh kliv på och se ut som du ägde bussen!

Anonym sa...

säljer ni i kombo?
han som är ägd