fredag 12 oktober 2007

Vanliga Malin

Sådär ja...nu är jag mig själv igen. Funderade ett tag vad som var fel. Men nu i morse kom det:
Undra hur det blir?
Vilka kommer att komma?
Ska maten räcka?
Tänk om alla fryser?
Tänk om det blir helt tyst hela kvällen?
Tänk om alla åker hem kl 21?
Tänk om det blir några tjafs?
Tänk om grannarna klagar på att det är skrän?
Tänk om Helena's och mitt kalas blir det tråkigaste kalaset i hela världshistorien?

Men vem fan bryr sig egentligen?

Folk har tjatat på oss båda om att ha fest och nu har vi fixat den enklaste 40-årskalaset nån kan ha. Fast det heter ju visst 80-årskalas säger folk. Men vi fyller ju 40 år(eller jag har fyllt) och då är det ju 40 år och inget annat. Tycker jag iaf.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni kommer att ha skitkul! Allt kommer bli jättebäst. Och dom som inte vill komma får skylla sig själva och bli avundsjuka när ni talar om hur lyckat det blev. Varmt och skönt var det också!

Puss.

nisse sa...

Sluta vara så negativ. :) Det kommer säkert bli jättebra! Think happy thoughts. :)

Anonym sa...

Grattis Malin i efterskott. Hälsa till Helena från mig är du rar.. Det blir säkert en rolig fest med mycket ljus och värme
Kram från mig till Er!