måndag 15 oktober 2007

BLÄÄ

Skrev ju förut att andra mår mest illa av att jag är fet men när jag ser mig själv på kort så är det så att jag mår riktigt illa. Jag vet att jag har mig själv att skylla och att det bara är jag som kan ändra på det. Det vet jag, så det är ingen som behöver skriva det. Men det är ändå så fruktansvärt jobbigt att se mig själv på kort... Och jag förstår att andra mår illa av att se på mig. Jag slipper ju det när jag inte kollar på kort på mig. Jag kom iallafall i kjolen jag köpte i våras. Det trodde jag inte att jag skulle göra men den satt precis som den gjorde i våras.

4 kommentarer:

LiNdA sa...

Men Malin, var är detta för neggo inlägg??
att inte tycka om sig själv på kort är naturligt..
jag tycker absolut inte om att se mig själv på kort, därför försöker ja hålla mig undan från att komma på kort :o)
å vem fan mår illa av å se dig?!?! Nej skärpning,
älskar dig för den du är.. min lilla goa Malin.. puss

nisse sa...

Det är väl ingen som mår illa av att se dig. Sluta!
Man ska satsa på att gå ner när man verkligen känner att man orkar. Innan det tror inte jag att det är någon idé, för då blir det bara jobbigt. Och man ska absolut inte gå ner för någon annans skull, utan för sin egen. Men knappast på grund av själva utseendet, utan på grund av hälsan. Då tror jag det blir lättast för en själv. När man känner att man faktiskt gör en investering i sig själv för att få ett lång och friskt liv. :)

Anonym sa...

En liten fråga bara, Mår du illa när du ser någon annan som är lätt överviktig???? Eftersom du förstår att andra mår illa av att se dig???

Anonym sa...

Vem fan är det som mår illa av det säg bara till så skall jag sopa in käken på han!!!!!!