onsdag 3 oktober 2007

Uttvingad av lilla katten


Så här fint var det ute idag, skit att man ska vara sjuk då.


Wilma tyckte det var jätteskönt och smög på småfåglar och skator och kråkor

Försökte knäppa några fina bilder på henne
men hon bara ville korra när hon såg att jag satte mig ner på huk.


Här hör hon en ekorre som hon sen sprang efter till andra sidan vägen.
Ekorren stack elegant upp i en tall och så tjattrade den som 17.
Då gick Wilma hem till sin lilla elefantbajsskog igen.


Hösten är så fin!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också sjuk idag :-( typiskt när det var en sån otrolig vacker höstdag. Krya på dig!

LiNdA sa...

å jag som varit ledig har nästan inte varit ute alls, förutom när jag hämtat å lämnat Linus i skolan.. sen bara skruvat ihop den där jävla skitgarderoben :o/
men men, förhoppningsvis ska det blir bra i slutändan..
pappa skulle komma förbi någon dag å se vad han kunde göra med d snea dörrarna :o)