onsdag 17 oktober 2007

Så här mamma!

Eftersom min mamma omöjligt kan föreställa sig hur vi har delat av vardagsrummet så kommer nu lite bilder. Jag skulle ha tagit dom när jag fått upp lite mera saker i hyllorna och när vi städat upp mera, men nu fick det bli så här.


Så här ser det ut när man kommer från Hallen. På den bruna baksidan ska vi sätta upp ett tyg, vi funderar på svartmönstrat. Tror det passar bäst till dom andra färgerna. Tyget ska även gå ut som ett draperi för Linus "dörr".



Och så här ser det ut från ett annat håll. Här är det oxå en brun baksida som ska fixas till med svart tyg och sen blir det ett till draperi mellan väggen och lilla vita hyllan. Ska knäppa kort sen på soffdelen oxå. Men jag måste sätta på det nya sofföverdraget som inte blivit ditsatt än och plocka bort lite mera grejer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad fint...du är sååå smart min dotter. Nu förstår jag ju hur du menar. Skitsnyggt med tyg på det där.

Puss!

Anonym sa...

Gud vad bra det blev =)