tisdag 9 oktober 2007

Just nu

Fick min jacka idag. Den som var en storlek mindre än den förra. Den passade bra. Kunde kanske haft en storlek mindre ändå men jag vill ju kunna ha en fleecetröja under i vinter. För då blir det en vinterjacka typ. Tänk att jag hittade en jacka som jag tycker om. Jag har väldigt svårt med det. Tycker alla brukar vara fula faktiskt.

I morgon ska det visst bli snöblandatregn. Det blir ju kul. Olle säger att vi inte kommer att frysa ute på lördag och jag litar fullständigt på honom(tror jag..) Men det blir iaf lite annorlunda att vara ute och ha party i mitten på Oktober. Men det brukar ju vara nyårsfest ute hos Olle oxå. Och dom har då inte frysit ihjäl än.

Jag har varit ute med Wilma en sväng oxå. Hon älskar sin lilla elefantskog (cirkusen som kommer varje år har alltid elefanterna där innan föreställningen) Sen fick hon även syn på katten Sonja. Hon satt i min famn ett bra tag och kollade på Sonja. Men sen kom den aggressiva hunden och då ville hon ner och tog sats mot mitt pekfinger. Så då blev det blod och nu har jag ett ont sår där. Men det går väl över om en liten stund.

Ska dammsuga lite och hänga tvätt och sen ska jag iväg och jobba.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"och det kom blod på Malin..."

Hoppas det är bra nu.

Puss!

Anonym sa...

Du får visa en bild på jackan! :)

Anonym sa...

Snö har aldrig stoppat STB-Entertainment från att ha fest. Med 2 gasolvärmare och ett gäng glada vänner så blir det garanterat varmt och skönt,.... annars så får vi väl släppa lite brakskitar för att hålla värmen,.......... =)