måndag 15 oktober 2007

Det var så kul tycker jag!

I lördags hade alltså Helena och jag vårat 40årskalas. Jag hade jättekul och det var visst flera som hade det oxå. Jag fick presenter och blommor och lotter. Av icafolket fick jag en matta. Nåt som jag inte alls hade en aning om och inte alls att den skulle vara vinröd. Det är bra när folk lyssnar vad man verkligen önskar sig :) Den ligger nu så fint i mitt kök och bara är vacker. Wilma gillar den dock inte så hon går på sidorna och inte mitt på.

Helena fick mycket beröm över hennes goda chiliconcarne(jag vet fan inte hur det stavas, men nu orkar jag inte skriva om det mera). Folk käkade och dom tog om. Brödet som mamma bakat fick oxå en massa beröm. Men inte fan berömde nån min och Matildas goda sallad..haha! Vi trodde inte att maten skulle räcka först men den räckte gott och väl och fåglarna fick sitt dagen efter. Och bålen räckte oxå, vi som trodde det oxå skulle vara för lite. Men den var ju stark så folk fick sitt rus rätt bra. Det var väl kanske en halvliter kvar eller nåt sånt när alla gick hem.

Idag ska Lovisa och jag skicka efter ett singstar. Det var så roooligt! När jag gick och la mig på natten så kändes det som att nån hade skurit med rakblad i halsen. Det gjorde så ont. Men det var det värt!

Ett stort tack till alla som kom och gjorde att det var så roligt. Vissa ville ju inte ens gå hem.... Haha!

Ett ännu större tack till grabbarna som fixade till allt innan. Ni är så bäst!!!

1 kommentar:

STB Entertainment sa...

STB Entertainment och Keggbiff Scafolding & Tent Ltd tackar föpr att vi fick vara med på festen.
Pär vill gärna ha mera smör, Steve mera hushålls papper, Petter mera sprit, TG mindre sprit och Olle mera fest,.... =)