onsdag 3 oktober 2007

Är nog bra för Ica om jag inte jobbar idag

Idag är jag hemma. Jag orkar inte jobba med den här halsen och febersvettningar och feberfrysning. Ändå så står febergrejen inte ens på 37.5 men det känns som jag har typ 39.5. Kom på nyss när jag skickade ett sms till Linda att jag sa fel pris till en kund oxå. Jag sa 301:50 och jag fattade inte varför han såg så förvånad ut. Jag tyckte han bara såg dum ut. Men sen förstod jag, priset blev 31:50. Det här är en trevlig kund så han skrattade bara som tur va.

Olle, du är ju bjuden på kalaset ju, så du ska inte alls bara komma ut en vända! Nisse kommer ju oxå och förhoppningsvis Petter och Anette oxå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

...men inte jag. Hmm...ska visst ha en hoper barnbarn hemma. Hahah. Hoppas ni får skitkul.

nisse sa...

Näää. Mamma är helt ledsen för hon inte är bjuden. :)

Anonym sa...

Nähä då, det är jag inte alls. Jag bara skojar. Vi ska ha skönt hemma Linus, Sprätti och mats och jag. Äta godis och ha det mysigt.
Älskar dig. Puss!