torsdag 25 oktober 2007

Säger som Sofia; Sjukt!

Det är väl otroligt att det är sånt tjafs över saker som är så självklara. Och i dessa tider så ska vi väl vara glada att människor älskar varandra och vill gifta sig och om det sen råkar vara att folk av samma kön har blivit kära spelar för väl för höge farao inte roll alls! Fjantigt som fan att tönta sig att det bara är olika kön som får gifta sig med varandra. Otroligt töntigt tycker jag. Tänk om jag hade blivit kär i en kvinna, vad det hade reta många människor. Visserligen har det aldrig hänt men vem fan vet vad som kan hända i framtiden. Säger som en kille som har sambo och barn sa: "Jag kanske är bisexuell men inte vet om det. Kanske är så att jag inte mött mannen i mitt liv än, vem vet hur det blir om han dyker upp?" Sofia skriver bra på sin blogg och jag länkar till samma sida som Sofia gjorde. Skriv under ni oxå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag meilade direkt till Christer Wennerhom i stället. Han är ordförande för SL. Punaniii rekomenderade det på sin sida.

Puss!


Men det ena utesluter inte det andra.

dentatuerademamman.com sa...

Sånt där gör mig skitarg! Det är ju helt sjukt att folk inte ska få bestämma vem de vill gifta sig med.
Vad spelar det för roll egentligen?