onsdag 10 oktober 2007

Hur det kan bli

Jag har nån som älskar mig högst på jorden. Nån som tittar på mig med beundrande ögon. Nån som ger mig kärlek i överflöd. Nån som ger mig värme. Nån som finns för mig. Det är min lilla katt. Hon är som en svans efter mig. Vart jag än går i lägenheten så kommer hon efter. När jag kommer hem från jobbet så kommer hon direkt och hälsar på mig. Hon kan faktiskt vara lite jobbig ibland, när hon ska lägga sig i allt och vara med. Men det är tusen gånger mera ojobbigt än jobbigt. Hon gillar Evelin och Lovisa oxå såklart men det är inte alls på samma vis. Känns faktiskt rätt bra att vara så avgudad av nån.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det helt underbart att ha en katt :-)

dentatuerademamman.com sa...

Och i bland så bjuder den lilla rackaren på "chokladbollar" :D