onsdag 6 juni 2007

Wilmahämtning och snuvig som få

Nu har vi hämtat våran lilla Wilma. Det var så varmt på hemvägen så vi var tvungna att stanna i Rättvik och så hon skulle få svalkas lite. Hon har redan lyckats skrämma slag på oss genom att försvinna. Tillslut så hittade vi henne längst in bland alla örngott. Nu har hon legat och sovit i nån timme under Evelins täcke. Det var föresten ingen läskig sjukdom som härjade på katthemmet. Det var en kattmamma som fått typ mjölkstockning och mjölken var dålig. Därför dom fick lov att avliva tre kattungar.

Själv är jag sjuk, mår jättedåligt och är supersnuvig. Men jag har inte råd att vara hemma från jobbet i morgon tyvärr. Annars hade jag varit det. Orkar inte skriva här heller mera just nu. Ska lägga mig i soffan och slöa.

Tack och hej

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Puss min unge o krya på dig. Kommer nog till er när Nisse kommit hem.

Anonym sa...

Krya på dig och hälsa lilla Wilma