lördag 9 juni 2007

Hårdrock och sommarvisa

Insåg idag att jag aldrig kommer att gå på Särskolans avslutningar på Sollerön mera. Förra året slutade ju Evelin där. Jag har aldrig aldrig varit på några avslutningar med sånt drag i. Det är fullt ös från första låten till sista. Det var allt från teckenspråksuppvisningar till fiolspel och från dödsmusik till "Ida's sommarvisa" Det känns faktiskt lite konstigt att inte få vara en del av det där mera. Men Evelin hon känner inte alls det samma. Hon är bara glad att ha slutat i Mora.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag är inte glad att hon slutat där, för roligare skolavslutning har jag aldrig varit på! Som vi har skrattat! Allas skolavslutningar borde vara sådär, istället för en massa sjung av låtar som ungarna ändå inte gillar. Lovisas skolavslutningar har varit sååå tråkiga. Hahaha! ;D

Kanelbullen sa...

Ja dom var det jäklar i mig drag på.
Jätteroliga.