tisdag 12 juni 2007

Kattbajs och rosa elefant och hes

Jaha, nu har jag torkat bajs och tvättat en bajsig katt igen. Jag fattar inte varför hon bara måste kliva i sitt bajs med vänstra tassen. Sen blir hon så arg, så arg när jag tvättar henne. Men jag måste, hon kan ju faktiskt inte springa omkring i lägenheten med bajstår heller... Att hon fick en större låda hjälpte tydligen inte alls Haha!

Wilma hittade en jättebra leksak idag. En liten rosa elefant som hon har dragit runt med. Nu har hon tyvärr slarvat bort den. Den är totalt borta. Hoppas den kommer fram i morgon, jag och ungarna får väl ge oss ut på elefantjakt annars.

Idag har jag jobbat. Första gången på 9 dagar. Jag skulle bara jobba 2 av dom där 9 dagarna men jag har faktiskt varit sjuk alla dagarna. Det gick rätt bra att jobba iaf, men jag blev hesare och hesare och tröttare och tröttare. Tur att det bara var 5,5 timmes jobb.

Inga kommentarer: