söndag 24 juni 2007

Slö och lat och underbart liv

Jag har inte gjort ett skit dag just! Har inte tvättat mig eller klätt på mig eller nåt. Bara slöat, precis hela dan. Evelin sitter i vardagsrummet, precis lika. Lovisa fick nåt ryck och har åkt en sväng på moppen med Emelie. Annars hade hon oxå suttit i soffan i vardagsrummet och slöat. Men...det är skönt som fan att vara så här slö ibland. Sitta med fulbrallor och fulT-shirt och lukta illa, det kan nästan var lycka till och med.

Men ska väl hoppa in i duschen...sen...måste ju handla...men ica har ju öppet till 20.00 och flickorna åt nyss korv och bröd till frukost.

5 kommentarer:

Anonym sa...

men du! ibland är det det skönaste som finns! vissa dagar förtjänar man att lata sig på det viset! :P

Anonym sa...

Jag har gjort likadant... men luktar dock inte så illa :-)

Anonym sa...

Och jag. Jag har duschat och luktar sååå gott. Duktiga jag! Haha!
Och du. Rökning på balkonger är jätteäckligt. Daniel och jag har bestämt att ingen ska få röka på vår balkong, för det är så äckligt. Isf får de gå ut på loftgången eftersom folk inte har dörrar eller fönster öppna åt det hållet.

Puss!

Kanelbullen sa...

Jag har inte heller duschat. Det blev bara lite dutt med tvättsvampen. Hade en matta i tvätten och ville inte stänga av maskinen.

Puss min unge!

LiNdA sa...

sen har du även semester.. å då får man slöa ihop :o)
jag vill oxå ha min semester, slippa passa massa tider hit å dit...
3veckor kvar :o)