torsdag 14 juni 2007

Jag fattar lixom inte

Tänk...
vissa människor kan man inte förstå
man kan inte fatta hur deras hjärna funkar
inte ens hur mycket man än tänker och funderar
det går lixom inte
jag skulle aldrig kunna göra så som vissa människor gör
men det kanske är jag som är konstig
men jag får nog skylla på mina föräldrar
dom har uppfostrat mig att tänka som jag gör
att inte vara egoist
att bry sig om andra
att är man en familj så är man
då räknas alla in
inte bara vissa
Att inte tänka så kan såra
djupa sår
som har svårt att läka

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan inte heller förstå hur endel tänker. Det är sorgligt, när folk inte tar vara på den familj dom faktiskt har. Men alla är inte som vi, för dom har inte haft våra föräldrar lärt oss att ta hand om varandra, och fler därtill.

Puss min bästa syster!