onsdag 13 juni 2007

Bord och påskkärring och rumpa

Hittade det här bordet på den här sidan. Vi skulle aldrig kunna ha ett sånt här bord hemma hos oss. Lovisa och jag skulle alltid se till att Evelin skulle få sitta så hon såg rätt in i röven. Jag vet att vi skulle det, elaka som vi är! Evelin är väääldigt känslig när det gäller vad man får prata om när hon käkar eller vad hon ser när hon käkar. Vi hade en påsk en jättegullig påskkärring som satt på en kvast hängandes i kökslampan. Tyvärr så visade hon rumpan lite grann. Evelin kunde inte käka. Jag och Lovisa skrattade som fan och såg ofta till att rumpan bara råkade hamna åt Evelins håll. Nu när jag sitter och skriver det här så slår det mig att jag nog är en rätt taskig mamma.... Haha!

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha vilket fult bord =)

nisse sa...

Hon kräktes väl till å med va?

Anonym sa...

ha ha ha jag är också lite retsam i bland. Men det var ett rätt fult bord det där och det där är ju en STOR rumpa att glo på.
Tack för gratulationerna! I dag är jag trött och sur :(
Hade jag det där bordet skulle jag slänga det i skallen på min kollega.
Men jag har inte bordet och skulle aldrig våga slänga det.
Jag svär inuti mitt huvud i stället

Kanelbullen sa...

Är det bara jag som tycker det är ett fint bord???

Puss!

LiNdA sa...

jag hade lätt kunnat ha ett sånt bord :o)

Anonym sa...

själv hade jag hellre haft det här ;)

Men, smaken är som.. *ler*