torsdag 21 juni 2007

Jobb och folk och handla och tanka

Men va folk handlar alltså bara för att det är midsommar. Dom är som tokiga juh Haha! Men tiden går så snabbt på jobbet. Känns som att man bara kommer dit och så är det dax att gå hem igen. Fick höra på jobbet idag att jag nog tycker det är kul bara för att jag bara står i kassan. Bara och bara. Det är faktiskt inte bara att stå i kassan. Hjärnan måste funka och så måste man faktiskt vara trevlig hela tiden och armarna går ju som trummpinnar ibland och man kan inte gå in i fikarummet och ta sig lite kaffe eller en munkbit när man vill heller. Men om vissa tycker att man inte göra nåt alls så får dom tycka så. Jag orkar inte bry mig längre. Hur som helst så var det kul att jobba, kul men slitit.

Evelin kom och handlade så det var klart när jag slutade. Så skönt det var att slippa handla alltså. Tack Linus för det!

Efter jobbet åkte vi till Statoil. Där mötte vi Lovisa och Emelie. Lovisa skulle lära sig att tanka. Så nu kan hon det oxå.


1 kommentar:

LiNdA sa...

jag vet att d inte bara är att stå i kassan..
Vi klarar iaf av å vara trevliga flera timmar i sträck, klarar vissa andra av det?? NÄE!!