söndag 24 juni 2007

Ibland är det bara för mycket för mig

Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel
Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annanstans.
Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån

För ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel
Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel

Just nu, just idag,
just i denna sekund
har jag just, just jag fått nog
Jag ska lämna denna hålan
med blåljusen på

Ibland blir det bara för mycket för mig,
ibland blir det bara helt fel
Ibland blir det bara för mycket för mig,
ibland blir det bara helt fel

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annanstans.
Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån

Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel
Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel

/Från Tjenare Kungen

Inga kommentarer: