måndag 4 augusti 2008

Mobilproblem

Varit in till Mora med Evelin och Lovisa och Jessica(Xbarnet). Evelin shoppade loss som 17. Kolla själva på hennes blogg. Tror hon spenderade ca 1200:-. Lovisa fick jeans och tröja och skor av mig. Hon blev så fin. Att vi åkte till Mora var för att Lovisa skulle lämna in sin mobil igen som krånglar. Killen som tog emot den sa att det skulle ta ca 3 veckor innan hon fick tillbaka den. Lovisa grät nästan och jag skrattade rått. Sen kom jag på att jag skulle fråga om min mobil.
"Kan jag ha fått virus i den eller tror du att det är att jag skrev ett sms i regnet igår?"
"Virus...nä...knappast. Men det låter som ett typiskt fuktproblem"
"Men det blir väl bra om den torkar igen?"
"Ja, det är jag nästan säker på. Ta ur batteriet och låt den torka i ca en vecka."
"EN VECKA!!"
"Ja, en vecka. Men det är ju iallafall inte tre veckor du behöver vänta...."

Så nu gott folk, så är jag mobil lös. Finns ingen annan som jag kan ha heller för den har ju Lovisa. Det ska bli intressant att se hur det går att vara utan i en vecka. Om det nu tar så lång tid att få den torr. Men, jag har ju semester och vi har en vanlig telefon faktiskt. Så jag är faktiskt inte i ett superstort behov av en mobil egentligen. Men men....

Inga kommentarer: